Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника 166

    Здравейте колеги.
    Собственик съм на алфа 166 от 3 години,но с такъв проблем
    не се бях сблъскшал.В движение ми изписа '"Momentary connection with air conditioner faulty"".Голям проблем.Изчетох
    всичко във форума,проверих всички бушони,всички релета,
    фреон има проверих с клима станция.На дисплея на мястото
    на климатика не пише нищо.Температури също не изписва.Панела за контрол не действа.С диагностики се закачах ,разбира се от хора които разнират от работата си.Но без успех.Не се чете изобщо,все едно го няма в с-мата.Всички букси проверени и изчистени с контактен спрей но без резултат.Вече си мисля че всичко това се дължи на блокчето за управление което се намира под дисплея.Моля помагайте с подобни проблеми.Предварително благодаря.

  • #2
    Ако не си пипал нищо преди това по колата и имаш този проблем.Свали дястната чистачка заедно с периферната пластмаса която е под нея за да оголиш място да бъркаш спокойно там.Огледай се има една голяма букса /на вентилатора на парното/ разкопчай я и огледай хубаво пиновете й.Пръсни ги с спрей и ги изкриви леко с тънка отверка за по-добър контакт.Успех!
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #3
      Вече го направих.

      Comment


      • #4
        А преди това пипал ли си нещо по колата ....имах такъв проблем и се беше измъкнала една жица от буксата която се включва към ИЦСа ?Типично талянски проблем с немска кола и букса никога не може да се случи това.Спомни си къде е пипано последно и търси там проблема!
        5 Ланчии зад гърба си!
        И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

        Comment


        • #5
          Щом не се осъществява комуникация за диагностика, 99% вероятно е да се е нацакал модулът под ICS -а. Вероятно си му чистил конекторите, но отваря ли го да видиш дали няма поражения вътре от някаква течност?
          В тази зона често електрониката страда от течове.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Отворих го но вътре всичко е перфектно.Няма течове и подобни поразий.Благодаря за мнението.

            ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

            Проверих и буксите под ИЦС но са ОК.

            ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:38 ----------

            Не знам колко ли ще струва този модул.В момента се намирам в гр.Смолян ,малко на планина а след някои ден ще отскоча до морето са седмица.Мисля утре да прескоча до Пловдив до някоя морга за итал.аштомобили.Питам Ви дали има заменяемост от друг модел.

            Comment


            • #7
              Най-добре е поне да се пробва с друг модул. Поне да се локализира проблема.
              И последно: Пробва ли да откачиш акумулатола за да се рестартира ICS -а?


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Да няколко пъти.Но без успех.

                Comment


                • #9
                  не каза дали си пипал нещо преди да се случи това.Спомни си какво е барано последно по колата ?
                  5 Ланчии зад гърба си!
                  И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                  Comment


                  • #10
                    Не обичам да пипам без причини.Последно ми смениха ангренажите преди около месец.От хора (сервиз) в София.Момчетата са свестни и си разбират от работата,за което им благодаря.Най лошото е че работата ми е свързана с почти всички сервизи в София, и познавам много хора занимаващи се с нашите коли,но за момента всички вдигат рамене.

                    Comment


                    • #11
                      А през времето когато изписва надписа климатроника работи ли на някакъв режим?При моя проблем след запалване веднага изписва надписа ,които ти споменаваш бутоните бяха неактивни ,но след 50 секунди вентилатора на парното тръгваше и духаше къде му скимне студено и отново не можех да настройвам нищо по климатроника?При твоя проблем има ли го това?
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #12
                        Най-накрая днес го управих този климатроник.С каква ли диагностика не се бях закачал, докато установя какво е.Днес отскочих до Пловдив до една морга за да пробвам с друг модул.Но уви резултата беше същия.От там ме пратиха при един "разбирач" диагностик на италиянски коли който ми каза,че трябва та му оставя колата за 3-4 дни за да може да я разглоби и евентуално ако не открие проблема щял да препрограмира модула или ИЦС.(Повярвах му от първите думи още) и изчезнах с 200км от там.Накрая отодох при един познат с диагностика TEXA и всичко си дойде на мястото.Самата диагностика също не разпозна модула за управление на климатроника но поне ни насочи какво да търсим от помощната програма.Оказа се един скапан бушон 5 Амп.На гнездото пише Service 17 на таблото под волана.Оказа се също че към този модул има още 2 бушона освен този.Не знам поради каква причина.На единия има снежинка ,а на другия Service 9.Моят скапан бушон не беше изгорял а просто откъснат фабрично отстрани.Затова и не съм го открил при първия оглед. Успех на всички.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от metaxar Покажи съобщение
                          Най-накрая днес го управих този климатроник.С каква ли диагностика не се бях закачал, докато установя какво е.Днес отскочих до Пловдив до една морга за да пробвам с друг модул.Но уви резултата беше същия.От там ме пратиха при един "разбирач" диагностик на италиянски коли който ми каза,че трябва та му оставя колата за 3-4 дни за да може да я разглоби и евентуално ако не открие проблема щял да препрограмира модула или ИЦС.(Повярвах му от първите думи още) и изчезнах с 200км от там.Накрая отодох при един познат с диагностика TEXA и всичко си дойде на мястото.Самата диагностика също не разпозна модула за управление на климатроника но поне ни насочи какво да търсим от помощната програма.Оказа се един скапан бушон 5 Амп.На гнездото пише Service 17 на таблото под волана.Оказа се също че към този модул има още 2 бушона освен този.Не знам поради каква причина.На единия има снежинка ,а на другия Service 9.Моят скапан бушон не беше изгорял а просто откъснат фабрично отстрани.Затова и не съм го открил при първия оглед. Успех на всички.
                          Може би е малко и наш пропуск, че не те посъветвахме първо да премериш захранващите напрежения на самия модул. Това действие веднага щеше да хване причината. Когато ти каза, че си проверявал бушоните и че си чистил конекторите, изобщо това не го допуснах. Ама на.

                          Както и да е...... Всичко е добре, когато свършва добре.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Всъшност за да охлажда на какъв режим трябва да са бутоните /econ и auto/ - защото при мен един път духа студено един път горещо. В началото реших че режима за въртене на въздуха в купето трябва да е изключен но явно не е от това. Питам за да съм сигурен че климатроника не охлажда защото мисля да ходя на ремонт.

                            Comment


                            • #15
                              Да ползвам темата на колегата защото е свързана с климата на колата. Доста неща отстраних по клима системата обаче явно има още. В общи линии при зареждане в началото на април и към днешна дата климата не духа студено. Правиха и хиляда теста на няколко различни места и всички казват че е ОК. Обаче фреона изчезва от някъде. Прави ми впечетление че при вкл. на АУТО /ФУЛ/ режим компресора си щраква и тръгва само че студеното го няма. Не трябва ли като няма фреон да не тръгва. Всъщност утре имам свободно време и ще установя дали има или няма фреон. Не съм сменил само О пръстените на компресора. Насочете ме в някаква посока или добър специалист/това е молба към бургазлии/.

                              Поздрави
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                              алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                              Comment

                              Working...
                              X